Abstract:
Мета курсової роботи передбачає теоретичне обґрунтування та практичне розроблення методики формування в учнів шостого класу іспаномовної компетентності в діалогічному мовленні засобом рольових ігор. Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких завдань: - визначити іспаномовну компетентність у діалогічному мовленні як мету формування у шостому класі
- охарактеризувати вікові особливості молодшого підлітка як активного суб'єкта іспаномовної освіти в контексті особисто-діяльнісного підходу; - обрати рольову гру як ефективний засіб формування іспаномовної компетентності в діалогічному мовленні
- окреслити етапи та підсистему вправ для формування іспаномовної компетентності в діалогічному мовленні; - укласти фрагменти уроків з формування іспаномовної компетентності в діалогічному мовленні, а також добірку рольових ігор та апробувати їх під час педагогічної практики.