Abstract:
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити та перевірити ефективність методики формування німецькомовної лексичної компетентності учнів 6 класу. Завдання дослідження: - дослідити і надати характеристику лексичної компетентності як складової німецькомовної міжкультурної комунікативної компетентності; - дослідити і розглянути вікові та психологічні особливості молодшого підлітка; - дослідити методичні засади формування лексичної компетентності в учнів шостого класу. - визначити основні труднощі, з якими стикаються учні у процесі формування німецькомовної лексичної компетентності;
- розробити методику формування німецькомовної лексичної компетентності
у учнів 6 класу на основі інтерактивних технологій; - проаналізувати результати дослідного навчання, проведеного під час практики та сформулювати висновки про ефективність розробленої методики.