Abstract:
Метa рoбoти – дoслiдження метoдики фoрмувaння нiмецькoмoвнoї кoмпетентнoстi в технiцi читaння в учнiв 5 клaсу в зaгaльнooсвiтнiх зaклaдaх. Завдання дослідження:
- дослідження поняття техніки читання, зокрема у формуванні цієї компетентності в у учнів 5 класу; - аналіз існуючих методик формування компетентності у техніці читання німецькою мовою у учнів 5 класу; - визначення основних труднощів, з якими стикаються учні у процесі формування компетентності у техніці читання німецькою мовою; - розробка методики формування компетентності у техніці читання німецькою мовою у учнів 5 класу на основі інтерактивних технологій; - аналіз результатів дослідного навчання, проведеного під час практики та формулювання висновків про ефективність розробленої методики.