Abstract:
Мета дослідження полягає в аналізі особливостей формування монологічної мовленнєвої компетентності учнів 8 класу, теоретичному обґрунтуванні і розробленні комплексу вправ і завдань для навчання продукуванню французькомовного монологу-міркування учнів 8 класу з використанням вербальних опор та перевірка його ефективності шляхом пробного навчання під час виробничої педагогічної практики з французької мови. Завдання дослідження відповідають поставленій меті та полягають у наступному: - визначити структуру та зміст французькомовної компетентності в монологічному мовленні; - охарактеризувати особливості розвитку мовленнєвих умінь французькомовного монологічного мовлення в учнів основної школи; - розробити комплекс вправ і завдань із використанням опор для навчання продукуванню французькомовного монологу-міркування учнів 8 класу і визначити його ефективність.