Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Лексико-стилістичні та функціональні аспекти перекладу англомовних рекламних текстів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гресь, Кирило Валерійович
dc.date.accessioned 2023-08-21T09:19:39Z
dc.date.available 2023-08-21T09:19:39Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гресь К. В. Лексико-стилістичні та функціональні аспекти перекладу англомовних рекламних текстів = Lexical-stylistic and functional aspects of translation of English language advertising texts : курсова робота з перекладу / К. В. Гресь ; наук. кер. Н. О. Васютіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 57 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5089
dc.description.abstract This coursework aims to explore the lexical-stylistic and functional aspects of translation in English-language advertising texts. Advertising is an essential aspect of modern communication, and the translation of advertising texts across languages is crucial for international marketing strategies. However, the translation of advertising texts poses several challenges, including cultural, linguistic, and stylistic differences between languages. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject переклад en_US
dc.subject англомовні рекламні тексти en_US
dc.subject лексика en_US
dc.title Лексико-стилістичні та функціональні аспекти перекладу англомовних рекламних текстів en_US
dc.title.alternative Lexical-stylistic and functional aspects of translation of English language advertising texts en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу