Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Методика диференційованого формування англомовної компетентності у діалогічному мовленні майбутніх учителів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербина, Мадіна Баталівна
dc.date.accessioned 2023-09-12T06:51:27Z
dc.date.available 2023-09-12T06:51:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Щербина М. Б. Методика диференційованого формування англомовної компетентності у діалогічному мовленні майбутніх учителів : дис. на здобуття наук. ступеня док. філософії : 011 Освітні, педагогічні науки / М. Б. Щербина ; наук. кер. О. Б. Бігич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 201 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5116
dc.description.abstract У дисертації вперше обґрунтовано й розроблено проблему диференційованого навчання англомовного діалогічного мовлення майбутніх учителів. У дослідженні проаналізовано результати попередніх досліджень і сучасні тенденції навчання англомовного діалогічного мовлення майбутніх учителів. Актуальним напрямком дослідження визначено диференційоване навчання, яке полягає у групуванні студентів за певним критерієм з освітньою метою. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject диференційне навчання en_US
dc.subject діалогічне мовлення en_US
dc.subject англомовне діалогічне мовлення en_US
dc.subject освітній процес en_US
dc.title Методика диференційованого формування англомовної компетентності у діалогічному мовленні майбутніх учителів en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу