Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Вплив реклами та засобів масової інформації на японське суспільство (в контексті феномену конс’юмеризму)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грикун, Юлія Олегівна
dc.date.accessioned 2023-09-21T13:26:05Z
dc.date.available 2023-09-21T13:26:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Грикун Ю. О. Вплив реклами та засобів масової інформації на японське суспільство (в контексті феномену конс’юмеризму) / Ю. О. Грикун // : матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Україна і світ: діалог мов та культур», (Київ, 29 – 31 березня 2017 р.) – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2017. – С. 77-79. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5171
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вид. центр КНЛУ en_US
dc.title Вплив реклами та засобів масової інформації на японське суспільство (в контексті феномену конс’юмеризму) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу