Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Феномен конс’юмеризму крізь призму реклами та ЗМІ (на прикладі Японії)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грикун, Юлія Олегівна
dc.date.accessioned 2023-09-22T06:39:16Z
dc.date.available 2023-09-22T06:39:16Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Грикун Ю. О. Феномен конс’юмеризму крізь призму реклами та ЗМІ (на прикладі Японії) / Ю. О. Грикун // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Україна і світ: діалог мов та культур», (Київ, 30 березня – 1 квітня 2016 р.) / – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2016. – С. 81-82. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5179
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Видав. центр КНЛУ en_US
dc.title Феномен конс’юмеризму крізь призму реклами та ЗМІ (на прикладі Японії) en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу