dc.contributor.author |
Грикун, Юлія Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-22T06:58:51Z |
|
dc.date.available |
2023-09-22T06:58:51Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Грикун Ю. О. Освітньо-розважальне відео (комічні сценки у жанрі «мандзай») як сучасний засіб навчання японської мови майбутніх перекладачів / Ю. О. Грикун // Вісник КНЛУ: Серія «Педагогіка та психологія». – 2022. – Вип. 37. – С. 53-63. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5181 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається застосування освітньо-розважальних відео як одного з ефективних засобів технології ед’ютейнмент під час навчання японського мовлення та вплив гумору на процес навчання. В цьому контексті висвітлюється такий феномен, як японський комедійний жанр “мандзай”,зокрема, питання його походження, еволюції, специфіка японських гумористичних діалогів у даному
жанрі, яка також відображає менталітет японців та їхню комунікативну поведінку, та формування лінгвосоціокультурної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів на початковому ступені навчання за допомогою вищезазначених засобів. На матеріалі проаналізованих сценаріїв освітньо розважальних відео у жанрі “мандзай” представлено структуру гумористичних діалогів, показано переваги
застосування завдань у вищевказаномужанрі, які роблять навчання японського мовлення ефективнішим. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Видав. центр КНЛУ |
en_US |
dc.subject |
технологія “ед’ютейнмент” |
en_US |
dc.subject |
освітньо-розважальні відео |
en_US |
dc.subject |
гумор |
en_US |
dc.subject |
діалог |
en_US |
dc.subject |
японський комедійний жанр “мандзай” |
en_US |
dc.subject |
лінгвосоціокультурна компетентність |
en_US |
dc.subject |
комунікативна поведінка |
en_US |
dc.title |
Освітньо-розважальне відео (комічні сценки у жанрі «мандзай») як сучасний засіб навчання японської мови майбутніх перекладачів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |