Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лебедєв, Ігор Касьянович | |
dc.contributor.author | Лебедєва, Ірина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-22T08:24:29Z | |
dc.date.available | 2023-09-22T08:24:29Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Лебедєв І. К., Лебедєва І. М. Проблеми експонування раритетної авіаційної техніки в музеях Києва / І. К. Лебедєв, І. М. Лебедєва // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія: Історія, економіка, філософія. К., - ВЦ КНЛУ. – 2021. – Вип. 26. – С. 24–34. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5186 | |
dc.description.abstract | У статті дається коротка характеристика технічних музеїв, які поряд з історичними, художніми, військовими, краєзнавчими є важливим чинником збереження культурної спадщини народу. Зазначається, зокрема, що технічні музеї поділяються на багатопрофільні та галузеві й що останні кількісно переважають. Крім того, розвиток військової техніки відображають військово-історичні музеї. Дається коротка характеристика перших технічних музеїв Києва і найбільш відомих авіаційних музеїв світу. Зокрема, підкреслюється та увага, яка приділяється на Заході літакам часів Другої світової війни, їх участі в авіашоу, що збирають тисячі глядачів. Як приклад відновлення та труднощів, які виникли під час її реалізації, що було пов’язано з відсутністю технічної документації, наведено процес реставрації бомбардувальника СБ. Виявляється, гриф «таємно» поширювався й на всі креслення до нього. Ось чому після зняття цієї моделі бомбардувальника з виробництва вся документація на літак знищувалася, незважаючи на те, що експлуатація машини у цивільній авіації тривала ще кілька років. Детально розглядається шлях АНТ-7 випуску кінця 1920-х років до експозиції в ангарі 11 корпусу НАУ. Експонат збирали з трьох літаків, які зазнали аварії у різних місцях Півночі й Сибіру у 1940-х роках. Зазначається, що найкраще була проведена реставрація двигунів, оскільки було знайдено керівництво з їхньої експлуатації та були висококваліфіковані спеціалісти. Приділяється також увага причинам відхилення від технічних норм кінця 20-х – початку 30-х років ХХ ст. під час реставрації літака. Також увага приділяється відкриттю Державного авіаційного музею України, розширенню його експозиції. Крім того, розглядаються перспективи пошуку літаків часів Другої світової війни в Україні і наголошується на необхідності долучення держави до цієї справи. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Видав. центр КНЛУ | en_US |
dc.subject | музей | en_US |
dc.subject | авіаційний музей | en_US |
dc.subject | музейний експонат | en_US |
dc.subject | відновлення літаків | en_US |
dc.subject | реставрація | en_US |
dc.subject | museum | en_US |
dc.subject | aviation museum | en_US |
dc.subject | museum exhibit | en_US |
dc.subject | aircraft restoration | en_US |
dc.subject | restoration | en_US |
dc.title | Проблеми експонування раритетної авіаційної техніки в музеях Києва | en_US |
dc.type | Article | en_US |