Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Проблеми експонування раритетної авіаційної техніки в музеях Києва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лебедєв, Ігор Касьянович
dc.contributor.author Лебедєва, Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-09-22T08:24:29Z
dc.date.available 2023-09-22T08:24:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Лебедєв І. К., Лебедєва І. М. Проблеми експонування раритетної авіаційної техніки в музеях Києва / І. К. Лебедєв, І. М. Лебедєва // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія: Історія, економіка, філософія. К., - ВЦ КНЛУ. – 2021. – Вип. 26. – С. 24–34. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5186
dc.description.abstract У статті дається коротка характеристика технічних музеїв, які поряд з історичними, художніми, військовими, краєзнавчими є важливим чинником збереження культурної спадщини народу. Зазначається, зокрема, що технічні музеї поділяються на багатопрофільні та галузеві й що останні кількісно переважають. Крім того, розвиток військової техніки відображають військово-історичні музеї. Дається коротка характеристика перших технічних музеїв Києва і найбільш відомих авіаційних музеїв світу. Зокрема, підкреслюється та увага, яка приділяється на Заході літакам часів Другої світової війни, їх участі в авіашоу, що збирають тисячі глядачів. Як приклад відновлення та труднощів, які виникли під час її реалізації, що було пов’язано з відсутністю технічної документації, наведено процес реставрації бомбардувальника СБ. Виявляється, гриф «таємно» поширювався й на всі креслення до нього. Ось чому після зняття цієї моделі бомбардувальника з виробництва вся документація на літак знищувалася, незважаючи на те, що експлуатація машини у цивільній авіації тривала ще кілька років. Детально розглядається шлях АНТ-7 випуску кінця 1920-х років до експозиції в ангарі 11 корпусу НАУ. Експонат збирали з трьох літаків, які зазнали аварії у різних місцях Півночі й Сибіру у 1940-х роках. Зазначається, що найкраще була проведена реставрація двигунів, оскільки було знайдено керівництво з їхньої експлуатації та були висококваліфіковані спеціалісти. Приділяється також увага причинам відхилення від технічних норм кінця 20-х – початку 30-х років ХХ ст. під час реставрації літака. Також увага приділяється відкриттю Державного авіаційного музею України, розширенню його експозиції. Крім того, розглядаються перспективи пошуку літаків часів Другої світової війни в Україні і наголошується на необхідності долучення держави до цієї справи. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Видав. центр КНЛУ en_US
dc.subject музей en_US
dc.subject авіаційний музей en_US
dc.subject музейний експонат en_US
dc.subject відновлення літаків en_US
dc.subject реставрація en_US
dc.subject museum en_US
dc.subject aviation museum en_US
dc.subject museum exhibit en_US
dc.subject aircraft restoration en_US
dc.subject restoration en_US
dc.title Проблеми експонування раритетної авіаційної техніки в музеях Києва en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу