Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Репродуктивно-когнітивна диференціація формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербина, Мадіна Баталівна
dc.date.accessioned 2023-09-22T11:35:33Z
dc.date.available 2023-09-22T11:35:33Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Щербина М. Б. Репродуктивно-когнітивна диференціація формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації / М. Б. Щербина // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2019. – Вип. 30. – С. 139 - 145 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5198
dc.description.abstract У статті досліджено проблему диференційованого формування у майбутніх учителів іноземних мов іншомовної компетентності в діалогічному мовленні. Акцентовано роль мислення в репродукуванні набутих знань й окреслено підходи до його класифікації. Обґрунтовано доцільність репродуктивно когнітивної диференціації, зокрема за домінувальним типом мислення студентів. Шляхом тестування студентів практично перевірено доцільність репродуктивно-когнітивної диференціації за типом їхнього мислення. Розкрито сутність поняття “навчальна опора” й досліджено її роль у навчанні іншомовного діалогічного мовлення на етапі створення студентами власних міні-діалогів. Досліджено дидактичний потенціал коміксу як засобу реалізації репродуктивно-когнітивної диференціації. Запропоновано алгоритм використання коміксу на етапі створення студентами власних міні-діалогів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Видав. центр КНЛУ en_US
dc.relation.ispartofseries Педагогіка та психологія;Вип. 30
dc.subject диференційоване навчання en_US
dc.subject діалогічне мовлення en_US
dc.subject мислення en_US
dc.subject навчальні опори en_US
dc.subject комікс en_US
dc.subject репродуктивно-когнітивна диференціація en_US
dc.subject differentiated learning en_US
dc.subject dialogical speech en_US
dc.subject thinking en_US
dc.subject educational supportive means en_US
dc.subject comic strips en_US
dc.subject reproductive-cognitive differentiation en_US
dc.title Репродуктивно-когнітивна диференціація формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу