Repository of
Kyiv National Linguistic University

Підсистема вправ для диференційованого формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів

Show simple item record

dc.contributor.author Щербина, Мадіна Баталівна
dc.date.accessioned 2023-09-22T11:35:55Z
dc.date.available 2023-09-22T11:35:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Щербина М. Б. Підсистема вправ для диференційованого формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів / М. Б. Щербина // Іноземні мови. – 2021. - № 3. – С. 19 - 25 en_US
dc.identifier.issn 1817-8510
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5199
dc.description.abstract У статті досліджується проблема диференційованого формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів. Зокрема представлено підсистему вправ за трьома моделями: вправи для навчання англомовного діалогу методом рецептивно-когнітивної диференціації навчання; вправи для навчання англомовного діалогу методом репродуктивно-когнітивної диференціації навчання; вправи для навчання англомовного діалогу методом емоційно-мотиваційної диференціації навчання. У контексті реалізації трьох моделей, формування навичок і умінь в англомовному діалогічному мовленні охоплює такі етапи: об’єднання реплік у діалогічні єдності (з попереднім або наступним слуханням діалогу зразка), укладання мінідіалогу, укладання власного діалогу певного функціонального типу. У межах кожного етапу подано приклад вправи для формування навичок та/або умінь в англомовному діалогічному мовленні; виокремлено її мету, вид і тип; до кожної вправи додаю приклад інструкції викладача. Зосереджено увагу, зокрема, на етапах реалізації диференційованого навчання за трьома типами. Так, рецептивно-когнітивна диференціація реалізується на етапі об’єднання реплік у діалогічні єдності з попереднім та/або наступним слуханням діалогу-зразка; репродуктивно-когнітивна диференціація – на етапі укладання власного мінідіалогу; емоційно-мотиваційна диференціація – на етапі укладання власного діалогу певного функціонального типу. Розроблено навчальні засоби реалізації диференційованого навчання англомовного діалогу для різних типологічних підгруп студентів: два варіанти навчального коміксу (за домінувальним типом мислення студентів) як засобу реалізації репродуктивно-когнітивної диференціації; запропоновано комунікативні ситуації двох типів (за домінувальними пізнавальними мотивами студентів) для реалізації емоційно-мотиваційної диференціації навчання. Наведено приклади навчального опертя. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 3
dc.subject діалогічне мовлення en_US
dc.subject диференційоване навчання en_US
dc.subject підсистема вправ en_US
dc.subject засоби навчання en_US
dc.subject навчальні опертя en_US
dc.subject навчальний комікс en_US
dc.subject differentiated instruction en_US
dc.subject English-speaking interaction en_US
dc.subject subsystem of exercises en_US
dc.subject learning cues en_US
dc.subject learning comic strip en_US
dc.title Підсистема вправ для диференційованого формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account