dc.contributor.author |
Щербина, Мадіна Баталівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-22T11:35:55Z |
|
dc.date.available |
2023-09-22T11:35:55Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Щербина М. Б. Підсистема вправ для диференційованого формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів / М. Б. Щербина // Іноземні мови. – 2021. - № 3. – С. 19 - 25 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1817-8510 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5199 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджується проблема диференційованого
формування англомовної компетентності в діалогічному
мовленні майбутніх учителів. Зокрема представлено підсистему вправ за трьома моделями: вправи для навчання
англомовного діалогу методом рецептивно-когнітивної
диференціації навчання; вправи для навчання англомовного
діалогу методом репродуктивно-когнітивної диференціації навчання; вправи для навчання англомовного діалогу
методом емоційно-мотиваційної диференціації навчання.
У контексті реалізації трьох моделей, формування навичок
і умінь в англомовному діалогічному мовленні охоплює такі
етапи: об’єднання реплік у діалогічні єдності (з попереднім або наступним слуханням діалогу зразка), укладання
мінідіалогу, укладання власного діалогу певного функціонального типу. У межах кожного етапу подано приклад
вправи для формування навичок та/або умінь в англомовному діалогічному мовленні; виокремлено її мету, вид
і тип; до кожної вправи додаю приклад інструкції викладача.
Зосереджено увагу, зокрема, на етапах реалізації диференційованого навчання за трьома типами. Так, рецептивно-когнітивна диференціація реалізується на етапі об’єднання
реплік у діалогічні єдності з попереднім та/або наступним
слуханням діалогу-зразка; репродуктивно-когнітивна
диференціація – на етапі укладання власного мінідіалогу;
емоційно-мотиваційна диференціація – на етапі укладання
власного діалогу певного функціонального типу. Розроблено
навчальні засоби реалізації диференційованого навчання
англомовного діалогу для різних типологічних підгруп
студентів: два варіанти навчального коміксу (за домінувальним типом мислення студентів) як засобу реалізації
репродуктивно-когнітивної диференціації; запропоновано
комунікативні ситуації двох типів (за домінувальними пізнавальними мотивами студентів) для реалізації емоційно-мотиваційної диференціації навчання. Наведено приклади
навчального опертя. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 3 |
|
dc.subject |
діалогічне мовлення |
en_US |
dc.subject |
диференційоване навчання |
en_US |
dc.subject |
підсистема вправ |
en_US |
dc.subject |
засоби навчання |
en_US |
dc.subject |
навчальні опертя |
en_US |
dc.subject |
навчальний комікс |
en_US |
dc.subject |
differentiated instruction |
en_US |
dc.subject |
English-speaking interaction |
en_US |
dc.subject |
subsystem of exercises |
en_US |
dc.subject |
learning cues |
en_US |
dc.subject |
learning comic strip |
en_US |
dc.title |
Підсистема вправ для диференційованого формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |