dc.contributor.author |
Хоменко, Олександр |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-29T19:31:02Z |
|
dc.date.available |
2023-09-29T19:31:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Хоменко О. Основні принципи професійної лінгводидактики як самостійної галузі педагогічної науки в Україні = Basic principles of professoinal linguodidactics as an independent branch of pedagogical science in Ukraine / О. Хоменко // KELM (Knowledge, Education, Law, Management). – 2020. – № 7(35). – С. 20 - 24 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5286 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність статті зумовлюється необхідністю розроблення теоретико-методологічного підґрунтя вітчизняної професійної лінгводидактики на основі міждисциплінарної інтеграції. Мета статті – представити й обґрунтувати основні принципи сучасної вітчизняної професійної лінгводидактики як інструменту реалізації
інноваційних педагогічних ідей у сфері професійної іншомовної підготовки. Для досягнення мети дослідження застосовувався комплекс методів, зокрема: аналіз, узагальнення, а також конкретизація і систематизація теоретичних знань. Аналізуються підходи до визначення номенклатури принципів та розкриття їхнього змісту. Акцентується необхідність урахування психолого-педагогічних закономірностей пізнавальної діяльності, конкретних цілей і умов реалізації професійної іншомовної підготовки, освітній простір вищого навчального закладу тощо. Наголошується, що принципи професійної лінгводидактики повинні бути релевантними сучасним умовам і особливостям навчального процесу взагалі та процесу професійно орієнтованої іншомовної підготовки у вищій школі України зокрема; стратегічній меті такої підготовки – формуванню професійної мовної особистості. Зазначається, що представлені принципи сучасної вітчизняної професійної лінгводидактики відображають курс на якісне оновлення професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх фахівців, які б кваліфікаційно відповідали світовим стандартам; на проголошення професійно орієнтованої іншомовної підготовки рівноправною та рівноцінною складовою частиною професійної підготовки фахівців. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 7(35) |
|
dc.subject |
іншомовна підготовка |
en_US |
dc.subject |
професійна лінгводидактика |
en_US |
dc.subject |
класифікація принципів |
en_US |
dc.subject |
підходи |
en_US |
dc.subject |
professional linguodidactics |
en_US |
dc.subject |
classification of principles |
en_US |
dc.subject |
approaches |
en_US |
dc.subject |
foreign language training |
en_US |
dc.title |
Основні принципи професійної лінгводидактики як самостійної галузі педагогічної науки в Україні |
en_US |
dc.title.alternative |
Basic principles of professoinal linguodidactics as an independent branch of pedagogical science in Ukraine |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |