Короткий опис(реферат):
Актуальність статті зумовлюється необхідністю розроблення теоретико-методологічного підґрунтя вітчизняної професійної лінгводидактики на основі міждисциплінарної інтеграції. Мета статті – представити й обґрунтувати основні принципи сучасної вітчизняної професійної лінгводидактики як інструменту реалізації
інноваційних педагогічних ідей у сфері професійної іншомовної підготовки. Для досягнення мети дослідження застосовувався комплекс методів, зокрема: аналіз, узагальнення, а також конкретизація і систематизація теоретичних знань. Аналізуються підходи до визначення номенклатури принципів та розкриття їхнього змісту. Акцентується необхідність урахування психолого-педагогічних закономірностей пізнавальної діяльності, конкретних цілей і умов реалізації професійної іншомовної підготовки, освітній простір вищого навчального закладу тощо. Наголошується, що принципи професійної лінгводидактики повинні бути релевантними сучасним умовам і особливостям навчального процесу взагалі та процесу професійно орієнтованої іншомовної підготовки у вищій школі України зокрема; стратегічній меті такої підготовки – формуванню професійної мовної особистості. Зазначається, що представлені принципи сучасної вітчизняної професійної лінгводидактики відображають курс на якісне оновлення професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх фахівців, які б кваліфікаційно відповідали світовим стандартам; на проголошення професійно орієнтованої іншомовної підготовки рівноправною та рівноцінною складовою частиною професійної підготовки фахівців.