Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хоменко, Олександр | |
dc.date.accessioned | 2023-09-29T19:31:02Z | |
dc.date.available | 2023-09-29T19:31:02Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Хоменко О. Основні принципи професійної лінгводидактики як самостійної галузі педагогічної науки в Україні = Basic principles of professoinal linguodidactics as an independent branch of pedagogical science in Ukraine / О. Хоменко // KELM (Knowledge, Education, Law, Management). – 2020. – № 7(35). – С. 20 - 24 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5286 | |
dc.description.abstract | Актуальність статті зумовлюється необхідністю розроблення теоретико-методологічного підґрунтя вітчизняної професійної лінгводидактики на основі міждисциплінарної інтеграції. Мета статті – представити й обґрунтувати основні принципи сучасної вітчизняної професійної лінгводидактики як інструменту реалізації інноваційних педагогічних ідей у сфері професійної іншомовної підготовки. Для досягнення мети дослідження застосовувався комплекс методів, зокрема: аналіз, узагальнення, а також конкретизація і систематизація теоретичних знань. Аналізуються підходи до визначення номенклатури принципів та розкриття їхнього змісту. Акцентується необхідність урахування психолого-педагогічних закономірностей пізнавальної діяльності, конкретних цілей і умов реалізації професійної іншомовної підготовки, освітній простір вищого навчального закладу тощо. Наголошується, що принципи професійної лінгводидактики повинні бути релевантними сучасним умовам і особливостям навчального процесу взагалі та процесу професійно орієнтованої іншомовної підготовки у вищій школі України зокрема; стратегічній меті такої підготовки – формуванню професійної мовної особистості. Зазначається, що представлені принципи сучасної вітчизняної професійної лінгводидактики відображають курс на якісне оновлення професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх фахівців, які б кваліфікаційно відповідали світовим стандартам; на проголошення професійно орієнтованої іншомовної підготовки рівноправною та рівноцінною складовою частиною професійної підготовки фахівців. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 7(35) | |
dc.subject | іншомовна підготовка | en_US |
dc.subject | професійна лінгводидактика | en_US |
dc.subject | класифікація принципів | en_US |
dc.subject | підходи | en_US |
dc.subject | professional linguodidactics | en_US |
dc.subject | classification of principles | en_US |
dc.subject | approaches | en_US |
dc.subject | foreign language training | en_US |
dc.title | Основні принципи професійної лінгводидактики як самостійної галузі педагогічної науки в Україні | en_US |
dc.title.alternative | Basic principles of professoinal linguodidactics as an independent branch of pedagogical science in Ukraine | en_US |
dc.type | Article | en_US |