Repository of
Kyiv National Linguistic University

Мовна освітня політика вищого навчального закладу як чинник забезпечення якості іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців

Show simple item record

dc.contributor.author Хоменко, Олександр Вікторович
dc.contributor.author Яценко, Людмила Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-09-29T19:44:10Z
dc.date.available 2023-09-29T19:44:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Хоменко О. В. Мовна освітня політика вищого навчального закладу як чинник забезпечення якості іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців = Foreign language policy of higher education institutions as a factor of quality assurance in foreign language training of future specialists / О. В. Хоменко // Інноваційна педагогіка. – 2019. - Вип.14. - Т. 1 – С.171 - 174. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5287
dc.description.abstract Стаття присвячена одній із актуальних, проте недостатньо висвітлених у фаховій літературі проблем – мовній освітній полі тиці вищих навчальних закладів стосовно іншомовної професійної підготовки май бутніх фахівців. Підкреслюється, що мовна політика розглядається як вагомий аспект державної політики, як сучасний спосіб заболевания якості вищої професійної освіти. Зауважується, що традиційний погляд на мову як показник національної ідентичності змінюється новими підходами, згідно яких мова виступає вже і як економічна сутність. Дається визначення поняття «мовна освітня політика вищого навчального закладу». Наголошується, що результативність мовної освітньої політики залежить від опори на вітчизняні та зарубіжні досягнення у цій галузі; врахування прогресивних тенденцій розвитку взаємозв’язків між професійною та іншомовною підготовкою; від орієнтації на освітні та професійні потреби; замовлення суспільства та ринку праці. Зазначається, що формування мовної освітньої політики університету передбачає забезпечення комплексної та глибокої модернізації структури, змісту і технологій іншомовної підготовки, системи управління, нормативно правової та матеріально-технічної бази. Окреслюються шляхи формування мовної освітньої політики вищого навчального закладу. Декларується низка конкретних заходів. Аргументується необхідність формування мовної освітньої політики вищих навчальних закладів для збереження та розвитку класичної вищої освіти. Стверджується, що класичні університети функціонують на засадах, що суперечать глобальному споживацтву, а саме: здійснюють науковий пошук і нові відкриття для їх подальшої передачі, а не для приватного нагромадження; передають не лише знання, а й соціальну і культурну пам’ять, культурні, освітні традиції, духовне багатство. Констатується, що духовні надбання неможливо передати через віртуальне навчання, тому слід шукати компромісні шляхи. Розглядається можливість реалізації концепції змішаного навчання як компромісного варіанту осучаснення вищої професійної освіти. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип.14. - Т. 1
dc.subject мовна освітня політика en_US
dc.subject вища професійна освіта en_US
dc.subject змішане навчання en_US
dc.subject європейський освітній простір en_US
dc.subject linguistic education policy en_US
dc.subject professional higher education en_US
dc.subject blended learning en_US
dc.subject European higher educational area en_US
dc.title Мовна освітня політика вищого навчального закладу як чинник забезпечення якості іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців en_US
dc.title.alternative Foreign language policy of higher education institutions as a factor of quality assurance in foreign language training of future specialists en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account