Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формування професійної компетентності викладача іноземної мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоменко, Олександр Вікторович
dc.date.accessioned 2023-09-29T19:46:19Z
dc.date.available 2023-09-29T19:46:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Хоменко О. В. Формування професійної компетентності викладача іноземної мови = Foreign language teachers` professional competence formation / О. В. Хоменко // Інноваційна педагогіка : наук. журнал. - 2019. - Вип. 13. - Т. 1. - С. 188 - 191 en_US
dc.identifier.issn 2663-6085
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5289
dc.description.abstract Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки викладачів іноземних мов – формуванню їхньої професійної компетентності. Зокрема, увага зосереджується на компетентностях майбутніх викладачів нелінгвістичних вищих навчальних закладів. Підкреслюється необхідність розробки теоретичних основ та цілісної системи спеціалізованої лінгводидактичної підготовки майбутніх викладачів таких ВНЗ. Окреслюються контури цієї системи, загальні риси портрету викладача. Суб’єктні властивості викладача іноземної мови вищих нелінгвістичних навчальних закладів розглядаються як інтегративна цілісність професійної, комунікативної, лінгвістичної, дидактичної, наукової та методичної компетентностей, які забезпечують лінгвопрофесійну діяльність майбутніх фахівців та досягнення цілей професійно орієнтованої іншомовної підготовки. Зазначається, що затребуваність у сучасному суспільстві гуманітарних аспектів освіти, індивідуальних освітніх траєкторій, моделей особистісно орієнтованого навчання, технологій професіоналізації («вживання» в професію), інтерактивних технологій тощо зумовлює і нові професійні функції викладачів, які співвідносяться з новою парадигмою модернізації освіти та лінгвоосвіти. Наголошується, що викладачеві поруч із фундаментальними знаннями і професійними уміннями необхідно ще володіти зрілістю, сформованістю соціально і професійно значущих якостей, зокрема вмінням конструювати міжособистісне спілкування, навчити майбутнього фахівця на основі міждисциплінарної інтеграції використовувати іноземну мову як засіб систематичного поповнення своїх професійних знань та як засіб формування професійних умінь і навичок. Акцентується на необхідності створення компетентнісної моделі викладача іноземної мови для нелінгвістичних ВНЗ, розробці цілісної методичної системи спеціалізованої лінгводидактичної підготовки, щоб зняти вузьку спрямованість підготовки викладачів іноземних мов. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 13. - № 1
dc.subject професійна компетентність en_US
dc.subject суб’єктні властивості викладача en_US
dc.subject компетентнісна модель викладача en_US
dc.subject лінгводидактична підготовка en_US
dc.subject professional competence en_US
dc.subject subject characteristics of the FL teacher en_US
dc.subject competency matrix of the teacher en_US
dc.subject linguodidactic training en_US
dc.title Формування професійної компетентності викладача іноземної мови en_US
dc.title.alternative Foreign language teachers` professional competence formation en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу