Repository of
Kyiv National Linguistic University

Соціокультурні стереотипи в різних жанрах американського медійного дискурсу середини минулого століття

Show simple item record

dc.contributor.author Любимова, Світлана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-10-13T09:59:41Z
dc.date.available 2023-10-13T09:59:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Любимова С. А. Соціокультурні стереотипи в різних жанрах американського медійного дискурсу середини минулого століття / С. А. Любимова // Вісник КНЛУ. Сер. Філологія. - 2021. - Т. 24. - № 1. - С. 96 - 106 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5322
dc.description.abstract У пропонованій статті проаналізовано засоби репрезентації соціокультурних стереотипів у радіо та телевізійному жанрах американського медіадискурсу середини минулого століття. Уточнено визначення соціокультурного стереотипу з позиції лінгвокогнітології як вербалізованої ментальної структури, що віддзеркалює етнічно й культурно маркований ідеалізований образ людини, соціальної групи чи явища. Виявлено, що розглянуті соціокультурні стереотипи викликають певні почуття до соціальної групи чи індивіда, що відбиваються у вербальному та невербальному кодах. Емоційно оцінне сприйняття стереотипів залежить від історико-культурного контексту. Позитивно сприймаються ті стереотипи, що втілюють американські культурні цінності. Методологія дослідження, яка ґрунтується на дискурсивному аналізі і включає інтерпретацію медіатекстів з урахуванням текстового і соціокультурного контекстів, спрямована на опис мовних засобів репрезентації соціокультурних стереотипів. Схарактеризовано лінгвальні засоби репрезентації соціокультурних стереотипів, які представлені у відповідних лексичних одиницях, тематичному відборі синтаксичних конструкцій, риторичних і стилістичних прийомах. Завдяки аудіовізуальним засобам медіадискурсу соціокультурні стереотипи подані в повноті своїх мовленнєвих, візуальних, поведінкових та етичних характеристик. Доведено, що поведінкові ознаки соціокультурних стереотипів ґрунтуються на мовленнєвій поведінці представників соціальних груп, яка демонструє походження і соціальний статус через особливості просодичних засобів, лексичного та граматичного оформлення висловлювань. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Видав. центр КНЛУ en_US
dc.relation.ispartofseries Філологія;Т. 24. - № 1
dc.subject sociocultural stereotype en_US
dc.subject media discourse en_US
dc.subject radio show en_US
dc.subject television comedy en_US
dc.subject TV commercial en_US
dc.subject соціокультурний стереотип en_US
dc.subject медіадискурс en_US
dc.subject радіошоу en_US
dc.subject телевізійна комедія en_US
dc.subject комерційна реклама en_US
dc.title Соціокультурні стереотипи в різних жанрах американського медійного дискурсу середини минулого століття en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account