Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Структурно-семантичні особливості японських ономатопей (на матеріалі рекламних текстів)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ремус-Барані-Фард, Вікторія Аббас
dc.date.accessioned 2023-11-30T12:41:36Z
dc.date.available 2023-11-30T12:41:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ремус-Барані-Фард В. А. Структурно-семантичні особливості японських ономатопей (на матеріалі рекламних текстів) : кваліфікаційна робота магістра з японської філології / В. А. Ремус-Барані-Фард ; наук. кер. М. А. Охріменко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 77 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5383
dc.description.abstract Метою пропонованої праці є структурно-семантичні особливості ономатопеїчної лексики сучасної японської мови. Предметом є структурно-семантичні особливості ономатопеї в сучасній японській мові на базі рекламних текстів. Матеріалом дослідження стали ономатопеїчні одиниці, дібрані з 33 рекламних текстів, які підбиралися шляхом пошуку в інтернеті, словниках та мовних сайтах. Результати дослідження мають практичне значення – їх можна використовувати у навчальних курсах, а також як додатковий матеріл на студентських заняттях, таких як "Практичний курс перекладу японської мови", "Лексикологія японської мови". en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject лексикологія японської мови en_US
dc.subject переклад з японської мови на українську мову en_US
dc.subject японські ономатопеї en_US
dc.title Структурно-семантичні особливості японських ономатопей (на матеріалі рекламних текстів) en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу