dc.contributor.author |
Ремус-Барані-Фард, Вікторія Аббас |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-30T12:41:36Z |
|
dc.date.available |
2023-11-30T12:41:36Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Ремус-Барані-Фард В. А. Структурно-семантичні особливості японських ономатопей (на матеріалі рекламних текстів) : кваліфікаційна робота магістра з японської філології / В. А. Ремус-Барані-Фард ; наук. кер. М. А. Охріменко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 77 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5383 |
|
dc.description.abstract |
Метою пропонованої праці є структурно-семантичні особливості ономатопеїчної лексики сучасної японської мови. Предметом є структурно-семантичні особливості ономатопеї в сучасній японській мові на базі рекламних текстів. Матеріалом дослідження стали ономатопеїчні одиниці, дібрані з 33 рекламних текстів, які підбиралися шляхом пошуку в інтернеті, словниках та мовних сайтах. Результати дослідження мають практичне значення – їх можна використовувати у навчальних курсах, а також як додатковий матеріл на студентських заняттях, таких як "Практичний курс перекладу японської мови", "Лексикологія японської мови". |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
лексикологія японської мови |
en_US |
dc.subject |
переклад з японської мови на українську мову |
en_US |
dc.subject |
японські ономатопеї |
en_US |
dc.title |
Структурно-семантичні особливості японських ономатопей (на матеріалі рекламних текстів) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |