Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Лінгвокультурологічні особливості китайської соціальної реклами та їх відтворення в українському перекладі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кошовий, Максим Володимирович
dc.date.accessioned 2023-12-02T19:17:57Z
dc.date.available 2023-12-02T19:17:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кошовий М. В. Лінгвокультурологічні особливості китайської соціальної реклами та їх відтворення в українському перекладі : кваліфікаційна робота магістра з філології / М. В. Кошовий ; наук. кер. Ю. С. Любимова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 99 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5435
dc.description.abstract Мета даної роботи є вивчення культурологічних та прагматичних особливостей перекладу рекламних текстів з китайської мови на українську. Ключові завдання: - окреслити та розмежувати відмінності між поняттями "текст" та "дискурс"; - уточнити сутність поняття "рекламний дискурс"; - обгрунтувати проблемні питання, пов'язані з лінгвокультурологією; - визначити лінгвістичні прийоми, які використовуються в китайських рекламних текстах через призму соціальної реклами у відтворенні в українському перекладі; - провести аналіз лінгвокультурологічних особливостей китайських рекламних текстів на базі соціальної реклами. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Лінгвокультурологічні особливості китайської соціальної реклами та їх відтворення в українському перекладі en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу