dc.contributor.author |
Кошовий, Максим Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-02T19:17:57Z |
|
dc.date.available |
2023-12-02T19:17:57Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кошовий М. В. Лінгвокультурологічні особливості китайської соціальної реклами та їх відтворення в українському перекладі : кваліфікаційна робота магістра з філології / М. В. Кошовий ; наук. кер. Ю. С. Любимова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 99 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5435 |
|
dc.description.abstract |
Мета даної роботи є вивчення культурологічних та прагматичних особливостей перекладу рекламних текстів з китайської мови на українську. Ключові завдання: - окреслити та розмежувати відмінності між поняттями "текст" та "дискурс"; - уточнити сутність поняття "рекламний дискурс"; - обгрунтувати проблемні питання, пов'язані з лінгвокультурологією; - визначити лінгвістичні прийоми, які використовуються в китайських рекламних текстах через призму соціальної реклами у відтворенні в українському перекладі; - провести аналіз лінгвокультурологічних особливостей китайських рекламних текстів на базі соціальної реклами. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Лінгвокультурологічні особливості китайської соціальної реклами та їх відтворення в українському перекладі |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |