Repository of
Kyiv National Linguistic University

Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами

Show simple item record

dc.contributor.author Сова, Антон Олександрович
dc.date.accessioned 2023-12-04T12:55:34Z
dc.date.available 2023-12-04T12:55:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сова А. О. Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами = Emotion evoking strategies as an effective tool of advertisement : кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / А. О. Сова ; наук. кер. І. П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 83 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5461
dc.description.abstract Робота досліджує прагматичний вплив стратегій викликання емоцій на цільову аудиторію в сучасному англомовному рекламному дискурсі ноутбуків та смартфонів. Структура роботи включає вступ, теоретичний і практичний розділи, загальні висновки, резюме, список використаних джерел та список ілюстративних матеріалів. У вступі окреслено актуальність теми, об’єкт, предмет, мету, завдання та методи дослідження. Охарактеризовано теоретичну значущість, практичну цінність та наукову новизну роботи. Описано використані матеріали та структуру роботи. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject емоція en_US
dc.subject комерційний рекламний дискурс en_US
dc.subject стратегії викликання емоцій en_US
dc.title Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами en_US
dc.title.alternative Emotion evoking strategies as an effective tool of advertisement en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account