dc.contributor.author |
Сова, Антон Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-04T12:55:34Z |
|
dc.date.available |
2023-12-04T12:55:34Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Сова А. О. Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами = Emotion evoking strategies as an effective tool of advertisement : кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / А. О. Сова ; наук. кер. І. П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 83 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5461 |
|
dc.description.abstract |
Робота досліджує прагматичний вплив стратегій викликання емоцій на цільову аудиторію в сучасному англомовному рекламному дискурсі ноутбуків та смартфонів. Структура роботи включає вступ, теоретичний і практичний розділи, загальні висновки, резюме, список використаних джерел та список ілюстративних матеріалів.
У вступі окреслено актуальність теми, об’єкт, предмет, мету, завдання та методи дослідження. Охарактеризовано теоретичну значущість, практичну цінність та наукову новизну роботи. Описано використані матеріали та структуру роботи. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
емоція |
en_US |
dc.subject |
комерційний рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
стратегії викликання емоцій |
en_US |
dc.title |
Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами |
en_US |
dc.title.alternative |
Emotion evoking strategies as an effective tool of advertisement |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |