dc.contributor.author |
Дробна, Марина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-04T14:51:32Z |
|
dc.date.available |
2023-12-04T14:51:32Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Дробна М. С. Лінгвокультурні характеристики сучасних китайських рекламних текстів : кваліфікаційна робота магістра з китайської філології / М. С. Дробна ; наук. кер. М. А. Охріменко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 86 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5474 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи полягає у з’ясуванні лінгвокультурних характеристик сучасних
китайських рекламних текстів. Для досягнення мети необхідно виконати низку
завдань, а саме: • дати визначення поняттю «реклама» як українськими науковцями, так і китайськими; • розглянути теоретичний аспект лінгвокультурологічної складової
рекламного тексту; • прояснити особливості китайської реклами; • надати методологію дослідження рекламних текстів сучасної китайської мови; • здійснити комплексний аналіз китайської реклами, який охоплює декілька рівнів: граматичний, лексичний та культурний (тематичний); • на основі здійсненого аналізу з’ясувати лінгвістичні та культурні характеристики сучасних китайських рекламних повідомлень. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Лінгвокультурні характеристики сучасних китайських рекламних текстів |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |