Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Лінгвокультурні характеристики сучасних китайських рекламних текстів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дробна, Марина Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-12-04T14:51:32Z
dc.date.available 2023-12-04T14:51:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дробна М. С. Лінгвокультурні характеристики сучасних китайських рекламних текстів : кваліфікаційна робота магістра з китайської філології / М. С. Дробна ; наук. кер. М. А. Охріменко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 86 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5474
dc.description.abstract Мета роботи полягає у з’ясуванні лінгвокультурних характеристик сучасних китайських рекламних текстів. Для досягнення мети необхідно виконати низку завдань, а саме: • дати визначення поняттю «реклама» як українськими науковцями, так і китайськими; • розглянути теоретичний аспект лінгвокультурологічної складової рекламного тексту; • прояснити особливості китайської реклами; • надати методологію дослідження рекламних текстів сучасної китайської мови; • здійснити комплексний аналіз китайської реклами, який охоплює декілька рівнів: граматичний, лексичний та культурний (тематичний); • на основі здійсненого аналізу з’ясувати лінгвістичні та культурні характеристики сучасних китайських рекламних повідомлень. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Лінгвокультурні характеристики сучасних китайських рекламних текстів en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу