dc.description.abstract |
Сучасне суспільство не стоїть на місці, постійно адаптуючись до швидких змін у соціальній, культурній, політичній і науковій сферах, інноваційних технологій і новітніх тенденцій у розвитку людства. Мова, яка є складним суспільним феноменом, однією з перших відображає якісні зміни у житті і діяльності людини шляхом удосконалення своїх ресурсів, створення нових лексичних одиниць, модифікації або зміни значення існуючих, а також витіснення застарілих і невживаних форм. Розвиток людства відображається в лексичних одиницях, що визначають суспільні відносини і зміни, що викликають появу лексичних новоутворень і перетворень у мові.
Представлена робота присвячена дослідженню та аналізу тенденції становлення та розвитку неологізмів в сучасні французькій мові в галузі медіа. Аналіз французьких текстів дозволяє зробити висновок про те, що у французькій мові в зв'язку з прогресом науки і техніки дійсно існує велика кількість неологізмів в області термінології, і це дає мові розвиватися і залишатися живою.
Дане дослідження направлене на те, щоб довести, що розвиток неологізмів в сучасній французькій мові є активним процессом, завдяки якому відбувається поповнення словникового складу. Причому, особливо багато неологізмів з'являється в термінологічній лексиці в результаті розвитку медіа, зокрема через різноманіття сфери культурно-пізнавального та науково-прогресивного напрямку. Спорт, медицина, природничі науки, кулінарія, інформаційні технології, та інші галузі збагачують французьку мову вносячи нові слова з різних мов.
Найбільшої кількості запозичень французька мова завдячує світовим мовам, зокрема англійської. З однієї сторонни це зумовлено спорідненістю мов та близьким географічним розташуванням англомовних країн до Франції. Але особливу долю запозичень французька мова отримує з простору медіа. |
en_US |