Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гордієнко, Олександр Сергійович
dc.date.accessioned 2023-12-12T09:43:14Z
dc.date.available 2023-12-12T09:43:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гордієнко О. С. Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / О. С. Гордієнко ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 63 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5619
dc.description.abstract Мета роботи - аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ФОП Бушок Олександр Олександрович). Маркетингова діяльність підприємства представляє собою систему заходів, які спрямовані на створення та просування товарів підприємства на ринку. Управління маркетингом на підприємстві та механізм його реалізації має бути спрямований на підвищення ефективності діяльності підприємства та забезпечувати своєчасне виявлення та зниження маркетингових функцій. Значення маркетингової діяльності для будь-якої компанії, що функціонує в умовах ринкової економіки, важко переоцінити, оскільки від вирішення життєво важливої проблеми - забезпечення ефективної маркетингової політики - залежить попит та збут продукції фірми. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject діяльність організації en_US
dc.subject управління маркетингом en_US
dc.title Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу