dc.contributor.author |
Гордієнко, Олександр Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-12T09:43:14Z |
|
dc.date.available |
2023-12-12T09:43:14Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гордієнко О. С. Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / О. С. Гордієнко ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 63 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5619 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи - аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ФОП Бушок Олександр Олександрович). Маркетингова діяльність підприємства представляє собою систему заходів, які спрямовані на створення та просування товарів підприємства на ринку. Управління маркетингом на підприємстві та механізм його реалізації має бути спрямований на підвищення ефективності діяльності підприємства та забезпечувати своєчасне виявлення та зниження маркетингових функцій. Значення маркетингової діяльності для будь-якої компанії, що функціонує в умовах ринкової економіки, важко переоцінити, оскільки від вирішення життєво важливої проблеми - забезпечення ефективної маркетингової політики - залежить попит та збут продукції фірми. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
діяльність організації |
en_US |
dc.subject |
управління маркетингом |
en_US |
dc.title |
Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |