Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Дослідження кон’юнктури ринку продукції та послуг підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рилов, Костянтин Олександрович
dc.date.accessioned 2023-12-12T09:56:16Z
dc.date.available 2023-12-12T09:56:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Рилов К. О. Дослідження кон’юнктури ринку продукції та послуг підприємства : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / К. О. Рилов ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 56 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5622
dc.description.abstract Мета роботи - перевірити працездатність сучасних методів ведення маркетингової діяльності спеціалістами ТОВ «Мегапринт сервіс», її ефективності та з’ясувати кон’юнктуру їх запровадження і підтримання, надати практичні рекомендації. Маркетингова діяльність підприємства – це процес планування виробничо-збутової діяльності підприємства на основі вивчення ринку з метою реалізації товарів і послуг, та отримання прибутку в умовах конкуренції. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject ринок послуг en_US
dc.subject підприємницька діяльність en_US
dc.title Дослідження кон’юнктури ринку продукції та послуг підприємства en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу