dc.contributor.author |
Рилов, Костянтин Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-12T09:56:16Z |
|
dc.date.available |
2023-12-12T09:56:16Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Рилов К. О. Дослідження кон’юнктури ринку продукції та послуг підприємства : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / К. О. Рилов ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 56 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5622 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи - перевірити працездатність сучасних методів ведення маркетингової діяльності спеціалістами ТОВ «Мегапринт сервіс», її ефективності та з’ясувати кон’юнктуру їх запровадження і підтримання, надати практичні рекомендації.
Маркетингова діяльність підприємства – це процес планування виробничо-збутової діяльності підприємства на основі вивчення ринку з метою реалізації товарів і послуг, та отримання прибутку в умовах конкуренції. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
ринок |
en_US |
dc.subject |
ринок послуг |
en_US |
dc.subject |
підприємницька діяльність |
en_US |
dc.title |
Дослідження кон’юнктури ринку продукції та послуг підприємства |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |