dc.contributor.author |
Чумак, Роман Романович |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-12T10:03:33Z |
|
dc.date.available |
2023-12-12T10:03:33Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Чумак Р. Р. Удосконалення управління рекламною кампанією організації : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / Р. Р. Чумак ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 66 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5623 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи є проведення аналізу та оцінки механізму управління рекламною кампанією ФОП «Майкіна О.А.» з метою визначення можливих шляхів її оптимізації. Тема кваліфікаційної роботи полягає в тому, що сучасні компанії в умовах зростаючої конкуренції та швидко змінюючого ринку повинні ефективно управляти своєю рекламною діяльністю, щоб залучати та утримувати клієнтів. Особливо це стосується косметологічних компаній, які пропонують товари та послуги в сфері краси та зовнішнього вигляду. Справжній успіх цих компаній залежить від ефективності їхніх рекламних кампаній, тому вивчення та оптимізація механізмів управління рекламою є критично важливим. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
рекламна кампанія |
en_US |
dc.subject |
конкуренція |
en_US |
dc.title |
Удосконалення управління рекламною кампанією організації |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |