Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Удосконалення управління рекламною кампанією організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чумак, Роман Романович
dc.date.accessioned 2023-12-12T10:03:33Z
dc.date.available 2023-12-12T10:03:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чумак Р. Р. Удосконалення управління рекламною кампанією організації : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / Р. Р. Чумак ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5623
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи є проведення аналізу та оцінки механізму управління рекламною кампанією ФОП «Майкіна О.А.» з метою визначення можливих шляхів її оптимізації. Тема кваліфікаційної роботи полягає в тому, що сучасні компанії в умовах зростаючої конкуренції та швидко змінюючого ринку повинні ефективно управляти своєю рекламною діяльністю, щоб залучати та утримувати клієнтів. Особливо це стосується косметологічних компаній, які пропонують товари та послуги в сфері краси та зовнішнього вигляду. Справжній успіх цих компаній залежить від ефективності їхніх рекламних кампаній, тому вивчення та оптимізація механізмів управління рекламою є критично важливим. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject рекламна кампанія en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.title Удосконалення управління рекламною кампанією організації en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу