dc.contributor.author |
Карпусь, Анна Валентинівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-18T12:33:54Z |
|
dc.date.available |
2023-12-18T12:33:54Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Карпусь А. В. Нікнейм як засіб самопрезентації віртуальної особистості в інтернет-комунікації (на матеріалі онлайн-гри «Identity V») : курсова робота з української мови / А. В. Карпусь ; наук. кер. В. П. Заскалета ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 31 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5640 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – з’ясувати мовні особливості нікнеймів як основного засобу презентації особи у віртуальному середовищі на прикладі нікнеймів онлайн-гри “Identity V”. Реалізація задекларованої мети передбачає розв’язання таких завдань:
- вивчити наукову літературу, присвячену нікнеймам; - зафіксувати нікнейми гравців онлайн-гри “Identity V”; - проаналізувати зафіксовані нікнейми за їхніми мовними
особливостями; - згрупувати проаналізовані нікнейми відповідно до їхньої мотивації;
семантики, особливостей творення та графічного запису; - зробити висновки, що випливають з результатів дослідження. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Internet network |
en_US |
dc.subject |
nickname |
en_US |
dc.subject |
social network |
en_US |
dc.subject |
motivation |
en_US |
dc.subject |
classification |
en_US |
dc.subject |
meaning |
en_US |
dc.subject |
online game |
en_US |
dc.subject |
game terminology |
en_US |
dc.subject |
мережа Інтернет |
en_US |
dc.subject |
нікнейм |
en_US |
dc.subject |
соціальна мережа |
en_US |
dc.subject |
мотивація |
en_US |
dc.subject |
класифікація |
en_US |
dc.subject |
значення |
en_US |
dc.subject |
онлайн-гра |
en_US |
dc.subject |
ігрова термінологія |
en_US |
dc.title |
Нікнейм як засіб самопрезентації віртуальної особистості в інтернет-комунікації (на матеріалі онлайн-гри «Identity V») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |