Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Карпусь, Анна Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-18T12:33:54Z | |
dc.date.available | 2023-12-18T12:33:54Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Карпусь А. В. Нікнейм як засіб самопрезентації віртуальної особистості в інтернет-комунікації (на матеріалі онлайн-гри «Identity V») : курсова робота з української мови / А. В. Карпусь ; наук. кер. В. П. Заскалета ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 31 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5640 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – з’ясувати мовні особливості нікнеймів як основного засобу презентації особи у віртуальному середовищі на прикладі нікнеймів онлайн-гри “Identity V”. Реалізація задекларованої мети передбачає розв’язання таких завдань: - вивчити наукову літературу, присвячену нікнеймам; - зафіксувати нікнейми гравців онлайн-гри “Identity V”; - проаналізувати зафіксовані нікнейми за їхніми мовними особливостями; - згрупувати проаналізовані нікнейми відповідно до їхньої мотивації; семантики, особливостей творення та графічного запису; - зробити висновки, що випливають з результатів дослідження. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Internet network | en_US |
dc.subject | nickname | en_US |
dc.subject | social network | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | classification | en_US |
dc.subject | meaning | en_US |
dc.subject | online game | en_US |
dc.subject | game terminology | en_US |
dc.subject | мережа Інтернет | en_US |
dc.subject | нікнейм | en_US |
dc.subject | соціальна мережа | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | класифікація | en_US |
dc.subject | значення | en_US |
dc.subject | онлайн-гра | en_US |
dc.subject | ігрова термінологія | en_US |
dc.title | Нікнейм як засіб самопрезентації віртуальної особистості в інтернет-комунікації (на матеріалі онлайн-гри «Identity V») | en_US |
dc.type | Other | en_US |