Repository of
Kyiv National Linguistic University

Стилістичні та мультимодальні особливості сучасної англомовної соціальної реклами

Show simple item record

dc.contributor.author Парнюк, Дарина Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-12-25T11:50:56Z
dc.date.available 2023-12-25T11:50:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Парнюк Д. С. Стилістичні та мультимодальні особливості сучасної англомовної соціальної реклами = Stylistic and multimodal features of modern English-language social advertising : кваліфікаційна робота магістра / Д. С. Парнюк ; наук. кер. І. С. Кириченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 98 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5672
dc.description.abstract The paper "Stylistic and multimodal features of modern English-language social advertising" is devoted to the analysis and disclosure of stylistic and multimodal features of modern English-language social advertising in order to analyse and reveal the stylistic and multimodal features of modern English-language social advertising and determine their impact on the audience in the context of the modern information environment. The thesis consists of an introduction, two chapters, general conclusions, a list of references and a list of illustrative sources. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject social advertising en_US
dc.subject multimodality en_US
dc.subject semasiological stylistic devices en_US
dc.subject syntactic stylistic devices en_US
dc.title Стилістичні та мультимодальні особливості сучасної англомовної соціальної реклами en_US
dc.title.alternative Stylistic and multimodal features of modern English-language social advertising en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account