dc.contributor.author |
Парнюк, Дарина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-25T11:50:56Z |
|
dc.date.available |
2023-12-25T11:50:56Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Парнюк Д. С. Стилістичні та мультимодальні особливості сучасної англомовної соціальної реклами = Stylistic and multimodal features of modern English-language social advertising : кваліфікаційна робота магістра / Д. С. Парнюк ; наук. кер. І. С. Кириченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 98 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5672 |
|
dc.description.abstract |
The paper "Stylistic and multimodal features of modern English-language social advertising" is devoted to the analysis and disclosure of stylistic and multimodal features of modern English-language social advertising in order to analyse and reveal the stylistic and multimodal features of modern English-language social advertising and determine their impact on the audience in the context of the modern information environment. The thesis consists of an introduction, two chapters, general conclusions, a list of references and a list of illustrative sources. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
advertising |
en_US |
dc.subject |
social advertising |
en_US |
dc.subject |
multimodality |
en_US |
dc.subject |
semasiological stylistic devices |
en_US |
dc.subject |
syntactic stylistic devices |
en_US |
dc.title |
Стилістичні та мультимодальні особливості сучасної англомовної соціальної реклами |
en_US |
dc.title.alternative |
Stylistic and multimodal features of modern English-language social advertising |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |