Короткий опис(реферат):
Курсова робота присвячена дослідженню психологічних аспектів
туристичного бізнесу. Мета роботи – розкрити та проаналізувати психологічні
фактори, що впливають на функціонування та розвиток туристичного бізнесу,
вивчення та аналіз теоретичних аспектів психології туризму, зокрема
механізмів формування мотивацій та прийняття рішень у туристів. У ході виконання курсової роботи були використані аналіз і вивчення
літератури, узагальнення отриманої інформації. В курсовій роботі
розкрита сутність психологічних аспектів та їх роль у розвитку туристичного
бізнесу, названі сучасні тенденції розвитку. В роботі охарактеризовані сучасні
тенденції розвитку туристичного бізнесу завдяки ефективному застосуванню
інструментів психологічних аспектів, зроблено висновки щодо проблем та
перспектив подальшого розвитку.