Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Способи відтворення фразеологічних зворотів з англійської мови на українську в текстах реклами (на матеріалі сучасних інтернет джерел)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михайлова, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-05-22T10:45:04Z
dc.date.available 2024-05-22T10:45:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Михайлова О. В. Способи відтворення фразеологічних зворотів з англійської мови на українську в текстах реклами (на матеріалі сучасних інтернет джерел) = The ways of conveing of phraseological turns from English into Ukrainianin advertising texts (based on modern Internet sources) : курсова робота з перекладу / О. В. Михайлова ; наук. кер. К. В. Іваненко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 31 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5927
dc.description.abstract Курсову роботу присвячено дослідженню способів перекладу фразеології рекламного дискурсу. У ході роботи висвітлено основні етапинаукової думки в галузі фразеології, описаноіснуючі способи перекладу фразеологічних одиниць у рекламному дискурсі, здійснено перекладацький аналіз фактичного матеріалу дослідження (фразеологізмів рекламного дискурсу,усього 50 одиниць). Крім того, у курсовій роботіскладено діаграму, що містить можливі способиперекладу фразеологічних одиниць. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject переклад en_US
dc.subject перекладацький аналіз en_US
dc.subject фразеологія en_US
dc.subject фразеологізм en_US
dc.subject рекламний дискурс en_US
dc.title Способи відтворення фразеологічних зворотів з англійської мови на українську в текстах реклами (на матеріалі сучасних інтернет джерел) en_US
dc.title.alternative The ways of conveing of phraseological turns from English into Ukrainianin advertising texts (based on modern Internet sources) en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу