dc.contributor.author |
Буділов, Михайло Михайлович |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-06T11:41:12Z |
|
dc.date.available |
2019-12-06T11:41:12Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Буділов М. М. Управління формуванням іміджу організації : магістерська робота / М. М. Буділов ; наук. кер. В. Л. Смагін ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 94 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/603 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність дослідження. Імідж організації відображається як посередник у взаємовідносинах з діловими партнерами, працівниками, суспільством та створюється шляхом стратегічного планування діяльності організації. В сучасних умовах серед організацій є велика боротьба за кожного окремого споживача, де ринкова економіка вимагає досягнення успіху в іміджі організації.
Імідж це – чинник та елемент, який безпосереднім чином впливає на конотацію клієнтського сприйняття. За допомогою іміджу можливе стратегічне досягнення організаційних цілей, обумовлених провідними сторонами діяльності та перспективно сформульованих.
Менеджери з кожним кроком працюють над формуванням іміджу організації, причому ця робота ніколи не припиняється, імідж- це обличчя організації, який впроваджується роками. Імідж – річ уразлива, яку потрібно цілодобово протягом існування організації підтримувати. Імідж є уявним представленням про організацію, яке формується в свідомості суспільства.
Метою даної магістерської є розробка рекомендацій та теоретичних засад з формування іміджу. |
en_US |
dc.subject |
імідж організації |
en_US |
dc.subject |
мета формування корпоративного іміджу |
en_US |
dc.subject |
паблік рілейшнз |
en_US |
dc.subject |
image of the organization |
en_US |
dc.subject |
the purpose of forming a corporate image |
en_US |
dc.subject |
public relations |
en_US |
dc.subject |
паблик рилейшнз |
en_US |
dc.subject |
цель формирования корпоративного имиджа |
en_US |
dc.subject |
имидж организации |
en_US |
dc.title |
Управління формуванням іміджу організації |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |