075. МАРКЕТИНГ: Recent submissions

  • Карпенко, Ярослава Василівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою роботи є систематизація та аналіз теоретичних аспектів вивчення рівня задоволеності споживачів, виявлення їх впливу на успішність бізнесу та конкурентоспроможність компаній, а також дослідження факторів впливу та ...
  • Кавуновський, Владислав Олександрович (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою цієї курсової роботи є дослідження особистісних факторів, які впливають на споживацьку поведінку. Об'єктом є споживачі, їхні особистісні характеристики та їх вплив на споживацьку поведінку. Новизна цієї курсової ...
  • Драч, Марина Олександрівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою даної курсової роботи є аналіз методів та інструментів маркетингових досліджень в інтернет середовищі, а також оцінка їх ефективності у зборі та аналізі маркетингової інформації. У курсовій роботі використані такі ...
  • Великодна, Марія Сергіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою даної курсової роботи є вивчення та аналіз методів проведення маркетингових досліджень у сфері брендингу з метою формування та реалізації брендингових стратегій. Робота спрямована на вивчення основних аспектів ...
  • Бондарчук, Владислава Віталіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета дослідження: теоретично обґрунтувати інформаційне забезпечення в системі маркетингу. Під час написання курсової роботи було застосовано огляд літератури щодо теоретичних підходів до інформаційного забезпечення в ...
  • Боклажук, Анастасія Іванівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета дослідження полягає у вивченні маркетингових підходів та методик, які застосовуються для формування та розвитку іміджу бренду на прикладі Tesla Inc., а також у визначенні основних факторів, що впливають на сприйняття ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account