Browsing III курс by Title

Sort by: Order: Results:

  • Драч, Марина Олександрівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою даної курсової роботи є аналіз методів та інструментів маркетингових досліджень в інтернет середовищі, а також оцінка їх ефективності у зборі та аналізі маркетингової інформації. У курсовій роботі використані такі ...
  • Колісніченко, Інна Олександрівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета роботи - аналіз сучасних підходів до с, їхніх інструментів та стратегій, а також стратегії, що розробляються для досягнення ефективних комунікаційних звернень. У курсовій роботі будуть використані такі методи дослідження, ...
  • Катренко, Яна Максимівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета роботи - проведення маркетингових досліджень рекламної діяльності підприємства ТОВ "Епіцентр К". Робота спрямована на вивчення сутності та видів рекламної діяльності підприємства, аналіз ефективності реклами та ...
  • Великодна, Марія Сергіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою даної курсової роботи є вивчення та аналіз методів проведення маркетингових досліджень у сфері брендингу з метою формування та реалізації брендингових стратегій. Робота спрямована на вивчення основних аспектів ...
  • Боклажук, Анастасія Іванівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета дослідження полягає у вивченні маркетингових підходів та методик, які застосовуються для формування та розвитку іміджу бренду на прикладі Tesla Inc., а також у визначенні основних факторів, що впливають на сприйняття ...
  • Матюхова, Анастасія Андріївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Актуальність даного дослідження обумовлена зростаючою потребою підприємств у швидкому та надійному зборі даних для адаптації до швидкоплинних ринкових умов. У зв'язку з розвитком цифрових технологій, опитування стали ще ...
  • Чебоненко, Марія Олексіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Курсова робота підкреслює значення маркетингових досліджень у прийнятті обґрунтованих стратегічних рішень та адаптації компанії до швидко змінних умов ринку. Рекомендації, розроблені на основі аналізу, надають Versace ...
  • Бондарчук, Владислава Віталіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета дослідження: теоретично обґрунтувати інформаційне забезпечення в системі маркетингу. Під час написання курсової роботи було застосовано огляд літератури щодо теоретичних підходів до інформаційного забезпечення в ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account