Browsing III курс by Title

Sort by: Order: Results:

  • Карпенко, Ярослава Василівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою роботи є систематизація та аналіз теоретичних аспектів вивчення рівня задоволеності споживачів, виявлення їх впливу на успішність бізнесу та конкурентоспроможність компаній, а також дослідження факторів впливу та ...
  • Удінцева, Дарина Юріївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Актуальність теми зумовлена необхідністю для бізнесу орієнтуватися у складній взаємодії факторів, включаючи тиск з боку конкурентів, технологічні інновації та соціокультурні тенденції, щоб ефективно залучати та утримувати ...
  • Чилібійська, Анастасія Дмитрівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Актуальність теми даної курсової роботи полягає в необхідності розуміння того, яким чином рекламні кампанії впливають на споживчу поведінку. Особливо важливо це для брендів, які знаходяться в висококонкурентному середовищі, ...
  • Ковернега, Катерина Андріївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Здійснення курсової роботи було спрямовано на вивчення та аналіз ефективності заходів стимулювання збуту та особистих продажів в ТОВ "НУМІС" (PROSTOR), а також розробку практичних рекомендацій щодо вдосконалення цієї ...
  • Стецюк, Аліна Юріївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Курсова робота присвячена дослідженню конкурентного середовища на конкретному ринку, а саме ринку маркетплейсів в Україні. Мета її полягає в аналізі цього ринку для з'ясування його впливу на економіку країни та визначення ...
  • Смоляр, Вікторія Андріївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Актуальність теми «Дослідження конкурентоспроможності товарів» на прикладі ТМ «Живчик» полягає в наступних причинах. По перше, у зв язку з посиленням конкуренції на ринку, важливим є дослідження факторів, що впливають ...
  • Кавуновський, Владислав Олександрович (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою цієї курсової роботи є дослідження особистісних факторів, які впливають на споживацьку поведінку. Об'єктом є споживачі, їхні особистісні характеристики та їх вплив на споживацьку поведінку. Новизна цієї курсової ...
  • Касьян, Володимир Сергійович (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою даної курсової роботи є проведення комплексного аналізу споживчого сприйняття продукції з метою розроблення ефективних стратегій для підтримки сталого розвитку ПрАТ «Юрія». Предметом дослідження є маркетингові аспекти ...
  • Попова, Анастасія Борисівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Актуальність теми обумовлена високим значенням маркетингового дослідження ринків для ефективної діяльності підприємства. Розуміючи ринкові тенденції та поведінку клієнтів, підприємства можуть передбачати зміни попиту та ...
  • Драч, Марина Олександрівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою даної курсової роботи є аналіз методів та інструментів маркетингових досліджень в інтернет середовищі, а також оцінка їх ефективності у зборі та аналізі маркетингової інформації. У курсовій роботі використані такі ...
  • Колісніченко, Інна Олександрівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета роботи - аналіз сучасних підходів до с, їхніх інструментів та стратегій, а також стратегії, що розробляються для досягнення ефективних комунікаційних звернень. У курсовій роботі будуть використані такі методи дослідження, ...
  • Катренко, Яна Максимівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета роботи - проведення маркетингових досліджень рекламної діяльності підприємства ТОВ "Епіцентр К". Робота спрямована на вивчення сутності та видів рекламної діяльності підприємства, аналіз ефективності реклами та ...
  • Великодна, Марія Сергіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою даної курсової роботи є вивчення та аналіз методів проведення маркетингових досліджень у сфері брендингу з метою формування та реалізації брендингових стратегій. Робота спрямована на вивчення основних аспектів ...
  • Боклажук, Анастасія Іванівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета дослідження полягає у вивченні маркетингових підходів та методик, які застосовуються для формування та розвитку іміджу бренду на прикладі Tesla Inc., а також у визначенні основних факторів, що впливають на сприйняття ...
  • Матюхова, Анастасія Андріївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Актуальність даного дослідження обумовлена зростаючою потребою підприємств у швидкому та надійному зборі даних для адаптації до швидкоплинних ринкових умов. У зв'язку з розвитком цифрових технологій, опитування стали ще ...
  • Чебоненко, Марія Олексіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Курсова робота підкреслює значення маркетингових досліджень у прийнятті обґрунтованих стратегічних рішень та адаптації компанії до швидко змінних умов ринку. Рекомендації, розроблені на основі аналізу, надають Versace ...
  • Бондарчук, Владислава Віталіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета дослідження: теоретично обґрунтувати інформаційне забезпечення в системі маркетингу. Під час написання курсової роботи було застосовано огляд літератури щодо теоретичних підходів до інформаційного забезпечення в ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account