Repository of
Kyiv National Linguistic University

Маркетингові дослідження іміджу бренду (на прикладі «Tesla inc.»)

Show simple item record

dc.contributor.author Боклажук, Анастасія Іванівна
dc.date.accessioned 2024-05-29T07:21:16Z
dc.date.available 2024-05-29T07:21:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Боклажук А. І. Маркетингові дослідження іміджу бренду (на прикладі «Tesla inc.») : курсова робота / А. І. Боклажук ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 45 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6098
dc.description.abstract Мета дослідження полягає у вивченні маркетингових підходів та методик, які застосовуються для формування та розвитку іміджу бренду на прикладі Tesla Inc., а також у визначенні основних факторів, що впливають на сприйняття бренду серед споживачів. Інформаційна база дослідження ґрунтується на використанні широкого спектра джерел, включаючи наукову літературу з маркетингу, брендингу та управління іміджом, офіційні звіти компанії Tesla Inc., статті в спеціалізованих журналах та на сайтах, а також результати опитувань споживачів та аналітичні звіти від провідних маркетингових агенцій. Для досягнення поставленої мети та виконання завдань будуть застосовані як кількісні, так і якісні методи дослідження, включаючи аналіз документації, контент-аналіз, конкурентний аналіз та кабінетні дослідження. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject підприємницька діяльність en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject імідж підприємства en_US
dc.subject брендинг en_US
dc.title Маркетингові дослідження іміджу бренду (на прикладі «Tesla inc.») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account