Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондарчук, Владислава Віталіївна
dc.date.accessioned 2024-05-29T07:28:36Z
dc.date.available 2024-05-29T07:28:36Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бондарчук В. В. Інформаційне забезпечення в системі маркетингу : курсова робота / В. В. Бондарчук ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 28 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6099
dc.description.abstract Мета дослідження: теоретично обґрунтувати інформаційне забезпечення в системі маркетингу. Під час написання курсової роботи було застосовано огляд літератури щодо теоретичних підходів до інформаційного забезпечення в маркетингу, а також аналіз наукових статей та книг. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку літератури. Загальний обсяг роботи – 28 сторінок. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject інформаційне забезпечення en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject система маркетингу en_US
dc.subject підприємницька діяльність en_US
dc.title Інформаційне забезпечення в системі маркетингу en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу