dc.contributor.author |
Бондарчук, Владислава Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-29T07:28:36Z |
|
dc.date.available |
2024-05-29T07:28:36Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Бондарчук В. В. Інформаційне забезпечення в системі маркетингу : курсова робота / В. В. Бондарчук ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 28 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6099 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати інформаційне забезпечення в системі маркетингу. Під час написання курсової роботи було застосовано огляд літератури щодо теоретичних підходів до інформаційного забезпечення в маркетингу, а також аналіз наукових статей та книг. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку літератури. Загальний обсяг роботи – 28 сторінок. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
інформаційне забезпечення |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
система маркетингу |
en_US |
dc.subject |
підприємницька діяльність |
en_US |
dc.title |
Інформаційне забезпечення в системі маркетингу |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |