Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Дослідження особливостей поведінки споживачів на товарних ринках

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бурдун, Олександр Сергіойвич
dc.date.accessioned 2019-12-06T12:53:05Z
dc.date.available 2019-12-06T12:53:05Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бурдун О. С. Дослідження особливостей поведінки споживачів на товарних ринках : магістерська робота / О. С. Бурдун ; наук. кер. Л. Г. Данченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 114 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/609
dc.description.abstract Актуальність теми. У ринкових умовах для більшості підприємств є важливим вміти протистояти негативним тенденціям та знаходити нові рішення для вирішення проблем. Сучасні тенденції розвитку ринку вимагають зміни підходів до діяльності суб’єктів ринку. Наслідки економічної кризи та посилення конкуренції ведуть до погіршення фінансового стану суб’єктів господарювання, і тому вони мають приваблювати й утримувати споживачів за рахунок кращого задоволення їх потреб. Споживач є головною фігурою, яка має найбільший вплив в умовах конкурентної боротьби. Перед підприємствами постає необхідність активізувати всі маркетингові зусилля. З огляду на це, важливого значення набуває дослідження особливостей поведінки споживачів на товарних ринках підприємства. Поведінка споживачів на товарному ринку характеризується значною складністю, адже вона формується під впливом значної кількості факторів. Тому дослідження моделі поведінки споживачів на товарному ринку допоможе зрозуміти та передбачити майбутню поведінку споживачів, а також дасть можливість змінити її. Метою кваліфікаційної роботи є вдосконалення механізму управління поведінкою споживачів ТОВ «Рітерна-УА». en_US
dc.subject суб'єкти ринку en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject поведінка споживачів en_US
dc.subject market entities en_US
dc.subject consumer en_US
dc.subject consumer behavior en_US
dc.subject поведение потребителей en_US
dc.subject потребитель en_US
dc.subject субъекты рынка en_US
dc.title Дослідження особливостей поведінки споживачів на товарних ринках en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу