Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетингові дослідження формування та реалізацї стратегій брендингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Великодна, Марія Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-05-29T07:34:13Z
dc.date.available 2024-05-29T07:34:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Великодна М. С. Маркетингові дослідження формування та реалізацї стратегій брендингу : курсова робота / М. С. Великодна ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 30 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6100
dc.description.abstract Метою даної курсової роботи є вивчення та аналіз методів проведення маркетингових досліджень у сфері брендингу з метою формування та реалізації брендингових стратегій. Робота спрямована на вивчення основних аспектів брендингу, ролі маркетингових досліджень у цьому процесі, а також на аналіз практичних прикладів застосування стратегій брендингу на ринку. У роботі розглядаються теоретичні основи побудови бренду та стратегії брендингу, роль маркетингових досліджень у розробці стратегій брендингу, методологія проведення маркетингових досліджень у сфері брендингу, а також аналізується практичний успіх стратегій брендингу компанії Inditex. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject брендинг en_US
dc.subject стратегічний розвиток en_US
dc.subject стратегія управління персоналом en_US
dc.title Маркетингові дослідження формування та реалізацї стратегій брендингу en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу