dc.contributor.author |
Великодна, Марія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-29T07:34:13Z |
|
dc.date.available |
2024-05-29T07:34:13Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Великодна М. С. Маркетингові дослідження формування та реалізацї стратегій брендингу : курсова робота / М. С. Великодна ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 30 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6100 |
|
dc.description.abstract |
Метою даної курсової роботи є вивчення та аналіз методів проведення маркетингових досліджень у сфері брендингу з метою формування та реалізації брендингових стратегій. Робота спрямована на вивчення основних аспектів брендингу, ролі маркетингових досліджень у цьому процесі, а також на аналіз практичних прикладів застосування стратегій брендингу на ринку. У роботі розглядаються теоретичні основи побудови бренду та стратегії брендингу, роль маркетингових досліджень у розробці стратегій брендингу, методологія проведення маркетингових досліджень у сфері брендингу, а також аналізується практичний успіх стратегій брендингу компанії Inditex. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
маркетингові дослідження |
en_US |
dc.subject |
брендинг |
en_US |
dc.subject |
стратегічний розвиток |
en_US |
dc.subject |
стратегія управління персоналом |
en_US |
dc.title |
Маркетингові дослідження формування та реалізацї стратегій брендингу |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |