Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Драч, Марина Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-05-29T08:33:20Z
dc.date.available 2024-05-29T08:33:20Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Драч М. О. Маркетингові дослідження в Інтернет середовищі : курсова робота / М. О. Драч ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 29 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6102
dc.description.abstract Метою даної курсової роботи є аналіз методів та інструментів маркетингових досліджень в інтернет середовищі, а також оцінка їх ефективності у зборі та аналізі маркетингової інформації. У курсовій роботі використані такі методи дослідження, як аналіз наукової літератури, кейс-стаді, порівняльний аналіз, а також емпіричні методи збору даних, включаючи онлайн-опитування та аналіз поведінки користувачів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject інтернет-платформа en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.title Маркетингові дослідження в Інтернет середовищі en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу