dc.contributor.author |
Драч, Марина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-29T08:33:20Z |
|
dc.date.available |
2024-05-29T08:33:20Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Драч М. О. Маркетингові дослідження в Інтернет середовищі : курсова робота / М. О. Драч ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 29 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6102 |
|
dc.description.abstract |
Метою даної курсової роботи є аналіз методів та інструментів маркетингових досліджень в інтернет середовищі, а також оцінка їх ефективності у зборі та аналізі маркетингової інформації. У курсовій роботі використані такі методи дослідження, як аналіз наукової літератури, кейс-стаді, порівняльний аналіз, а також емпіричні методи збору даних, включаючи онлайн-опитування та аналіз поведінки користувачів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
інтернет-платформа |
en_US |
dc.subject |
маркетингові дослідження |
en_US |
dc.title |
Маркетингові дослідження в Інтернет середовищі |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |